به وب سایت شاهین تجارت پیشرو ارس خوش آمدید
عرضه کننده انواع برندهای موبایل معتبر جهان

روند پذیرش دستگاه

شرکت شاهین تجارت جهت آسانی و رفع سوالات شما درباره روند پذیرش شرکت این بخش را ایجاد کرده تا شما باهیچ مشکلی مواجه نشوید 

نکته: بستگی به شرایط و یا دلایل ممکن امکان دارد کارشناسان دقیقا طبق این اطلاعات عمل نکرده و مدارک یا روش های دیگری را اجرا کنند اما به صورت کلی روند پذیرش شرکت شاهین تجارت پیشرو ارس به این گونه می باشد

 

مدارک مورد نیاز جهت ارائه به کارشناسان

  1. کارت ملی یا شناسنامه صاحب دستگاه
  2. جعبه دستگاه (لوازم جانبی مثل هندزفری _ شارژر و … نیازی نیست)
  3. خود دستگاه
  4. فاکتور معتبر خرید دستگاه
  5. کارت گارانتی شرکت

در پذیرش غیر حضوری نیازی به ارسال مدارکی مثل کارت و شناسنامه نیست

نکات ضروری

  • همراه داشتن کارت ملی هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی است.
  • شرکت شاهین تجارت بابت محافظ صفحه نمایش(گلس)، قاب محافظ گوشی و هر نوع لوازم جانبی که در زمان خرید در کارتن دستگاه موجود نمی ­باشد، هیچ مسئولیتی ندارد.
  • بک آپ گیری از اطلاعات گوشی بر عهده شرکت نمی­باشد و مسئولیت آن بر عهده مشتری است.( حذف اطلاعات گوشی در صورت نیاز جهت تعمیر و رفع نقص، توسط شرکت بلامانع می­ باشد.)
  • لوازم جانبی از قبیل شارژر، کابل شارژ، هندزفری، و … شامل گارانتی نمی­ باشد.
  • در هنگام پذیرش دستگاه، رمز شخصی دستگاه( الگو، عدد و حروف) و گوگل اکانت حدف می­گردد.
  • لازم به ذکر است، شرکت شاهین تجارت مسئولیتی در برابر بسته­ بندی و آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد. بنابراین، در هنگام پست گوشی، جعبه مخصوص پست (جعبه دستگاه تلفن همراه ارسال نگردد) دریافت و پس از ایمن سازی ارسال گردد.
  • دریافت گوشی به منزله تایید گارانتی نبوده و تایید آن منوط به تشخیص کارشناس فنی شرکت می ­باشد.
  • در حفظ و نگهداری کارت گارانتی دقت فرمایید؛ در صورت مفقودی کارت و یا مخدوش، به شرکت اطلاع داده شود و همچنین برای دریافت کارت گارانتی المثنی، طی مراحل و روند اداری صدور کارت الزامی است.

      روند پذیرش

  • تحویل دستگاه به همراه جعبه
  • ارائه مدارک خواسته شده توسط کارشناسان
  • بررسی اولیه دستگاه توسط واحد پذیرش شرکت شاهین تجارت
  • تایید و امضاء کردن مدارک تحویل داده شده توسط واحد پذیرش شرکت
  • اعلام مشکل و شامل گارانتی بودن یا نبودن دستگاه توسط کارشناسان پس از 1 الی 3 روز 
  • تایید و موافقت شما درباره اطلاعات داده شده توسط کارشناسان جهت تعمیر دستگاه
  • تماس باشما هنگام اتمام تعمیر جهت دریافت دستگاه (زمان تعمیر 7 الی 14 روز)
  • تکمیل برگه فرم نظرسنجی هنگام دریافت محصول توسط واحد پذیرش
  • تست کردن دستگاه بابت سالم بودن و حل شدن مشکل