به وب سایت شاهین تجارت پیشرو ارس خوش آمدید
عرضه کننده انواع برندهای موبایل معتبر جهان

لورم ایپسوم یا طرح‌نما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

برای اطلاع بیشتر از مفهوم پنل پیامک رایگان و مزایای آن پیش‌نهاد می‌کنیم ادامه‌ی مقاله را مطالعه کنید.

پنل اس ام اس رایگان ایده‌پردازان

شاید برخی از مشتریان در ابتدا با شنیدن رایگان بودن پنل پیامکی به اشتباه متوجه شوند که این ویژگی به معنای ارسال پیامک بدون هزینه است. البته این شائبه به دلیل بعضی از تبلیغات فیک و غلط سرویس‌های خدماتی دیگر مطرح شده است. در واقع چیزی به نام پنل رایگان اس ام اس وجود ندارد. به این دلیل که این سرویس مانند هر خدمات دیگری هزینه دارد. برای ارسال پیامک با این ویژگی و یا به شکل تفکیک شده باید با توجه به تعداد آن مبلغی پرداخت شود. برای شفافت بیشتر می‌خواهیم توضیح دهیم که اگر درخواست پنل رایگان پیامک از سوی شما ثبت شود چه امکاناتی را دریافت می‌کنید.

پنل پیامک رایگان ایده پردازان به معنای ثبت نام رایگان در این سرویس خدماتی است. بسیاری از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامک، در ازای ثبت نام در سایت و پیش از ارسال پیام کوتاه از کاربر مبلغی را دریافت می‌کنند. در پنل ما ثبت نام رایگان است اما هزینه‌ی ارسال پیامک بنا به درخواست مشتری باید پرداخت شود.

ویژگی‌های پنل پیامکی رایگان

۱. ثبت نام رایگان

اولین مزایای فوق العاده پنل SMS.ir همان ثبت نام رایگان آن است. در واقع با ثبت نام در این وب سرویس دیگر نیازی به هزینه‌ی اضافی برای اقدام نخست ارسال پیامک نیست. ما تلاش کردیم با در نظر گرفتن این ویژگی علاوه بر تشویق کسب‌وکارها و اشخاص به ارسال پیام کوتاه، آن‌ها را متحمل هزینه‌ی ثبت نام‌ در همان ابتدای کار تبلیغات نکنیم.

۲. تخفیف پلکانی به مشتریان

پس از ثبت‌ نام، خرید پنل مورد نظر و ارسال پیامک، ایده پردازان به مشتریان وفادار خود تخفیف پلکانی می‌دهد. این تخفیف‌ها می‌تواند بر اساس تعداد ارسال باشد. همچنین با استفاده از این کدهای تخفیف که اغلب در مناسبت‌‌ها و کمپین‌های مختلف به مشتریان ارسال می‌شود، می‌توان ارسال انبوه با قیمت بسیار مناسب داشته باشید.

۳. ارسال پیامک گروهی، بر اساس نقشه و شماره تلفن

 از مهم‌ترین ویژگی‌های ارسال پیامک چه به صورت تبلیغاتی و چه به شکل محدود (شخصی) ارسال تفکیک شده‌ی آن است. به‌ آسانی و بدون هیچ مشکلی پس از خرید پنل پیامکی می‌توانید پیام‌ها را به صورت گروهی به شماره‌های مختلف ارسال کنید. طراحی رابط کاربری پنل ایده پردازان و همچنین پشتیبانی آنلاین به کاربر این فرصت را می‌دهد تا بدون هیچ دغدغه‌ای ارسال پیامک داشته باشد.

از طرفی با امکان ارسال بر اساس نقشه جغرافیایی شما می‌توانید با انتخاب منطقه و یا شهر مورد نظرتان از بین شماره‌های موجود در بانک شماره، تعداد دلخواه پیامک ارسالی خود را انتخاب کنید. در این قسمت از ارسال امکان این را دارید که چندین منطقه را انتخاب و ارسال کنید.

استفاده از گزینه درج از دفترچه تلفن و وارد کردن شماره موبایل‌ها از دفترچه تلفن سامانه نیز دیگر مزیت پنل رایگان پیام کوتاه است. همچنین می توانید در قسمت دفترچه تلفن شماره مشتریان و یا همکاران خود را در گروه‌های مختلف و بدون محدودیت، ذخیره کنید. ذخیره شماره‌ها را می توان بصورت تکی و یا از طریق فایل اکسل انجام داد.

چگونه پنل پیام کوتاه رایگان را دریافت کنیم؟

شما پس از ورود به سایت SMS.ir در قسمت طرح‌های پیشنهادی و پنل کاربری پیامکی می‌توانید با پنل‌های مختلف ما آشنا شوید. علاوه بر پنل رایگان، پنل برنزی، نقره‌ای و طلایی نیز برای ارسال انبوه با قابلیت‌های کامل و استثنائی استفاده کنید. پس از ثبت نام رایگان شما به عنوان یک کاربر فعال یک حساب کاربری را ایجاد می‌کنید که برای تکمیل آن نیاز دارید تمام مدارک درخواستی را وارد کنید. پس از فعال شدن حساب کاربری، حال می‌توانید پیامک‌های خود را با درج متن پیامکی و شماره‌های مدنظرتان اولین پیامک را ارسال کنید. از دیگر امکاناتی که در وهله‌ی اول می‌توان از پنل رایگان استفاده کرد خط ۱۴ رقمی، تعرفه متغیر و شارژ هدیه ۱۰ پیامک است.

مقالات مرتبط