کارت ضمانت معتبر و دستورالعمل ضمانت و پشتیبانی

کارت گارانتی با کلیه مشخصات ذکر شده توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان طراحی گردیده است. از جمله موارد در نظر گرفته شده در آن عبارتند از:

  1. برند و مدل کالا
  2. شماره سریال کالا
  3. تاریخ شروع گارانتی
  4. نام شرکت سازنده کالا
  5. وب‌سایت سازنده کالا
  6. نام کشور سازنده کالا
  7. نام شرکت گارانتی کننده
  8. تلفن و نمابر شرکت گارانتی کننده
  9. آدرس شرکت گارانتی کننده
  10. ایمیل شرکت گارانتی کننده
  11. وب‌سایت شرکت گارانتی کننده
  12. شرایط گارانتی ۱۸ ماهه
  13. شرایط خدمات پس از فروش 10ساله
  14. شرایط تعویض کالا
  15. شرایط ابطال گارانتی
  16. هولوگرام (نشان از اصالت کارت گارانتی)
  17. تاریخ ساخت

شرایط گارانتی 18 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله

  • تاریخ شروع گارانتی بر اساس زمان مشخص شده در سامانه همتا تعیین می‌شود.
  • هر گونه خمیدگی، ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی شامل خدمات گارانتی نمی‌شود، خریدار موظف است که در هنگام خرید از سلامت ظاهری دستگاه مطمئن شود، تحویل کالا از فروشنده به معنای دریافت آن به شکل کاملا سالم می‌باشد.
  • کلیه کالاهایی که در دوران گارانتی، تعویض و یا تعمیر می‌شوند تا پایان مدت زمان اولیه، تحت پوشش گارانتی خواهند بود.
  • هزینه ارسال/دریافت دستگاه به/از مرکز خدمات پس از فروش برای مشتریان شهرهایی که دفتر نمایندگی شاهین تجارت در آنها قرار ندارد و بر عهده هماتلکام می‌باشد.
  • در صورت بروز هر گونه مشکلی برای دستگاه، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت و مشتری وظیفه دارد که همواره از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نماید.
  • عدم کارکرد صحیح دستگاه به دلیل مشکلات شبکه مخابراتی و یا مشکلات ناشی از همتا ارتباطی با شرکت هماتلکام ندارد.
  • این شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال فراموشی و یا مشکلات ناشی از رمز ورود و یا الگوی گوشی‌ها، جی‌میل (Gmail) و یا اپل‌آی‌دی (Apple ID) ندارد.
  • تعمیرات سخت‌افزاری دستگاه‌های فاقد گارانتی، دارای ۶ ماه گارانتی می‌باشد. (مشروط بر آنکه همان قطعه‌ای که تعمیر شده است، مجددا دچار اشکال شود.)
  • حداکثر زمان تعمیرات برای دستگاه‌های دارای گارانتی 14 روز کاری است. در صورتیکه تعمیر دستگاه در مرکز خدمات پس از فروش بیش از 14 روز کاری زمان ببرد، شرکت هماتلکام به ازای هر روز 4 روز به دوران گارانتی دستگاه اضافه خواهد کرد.
  • استهلاک تدریجی کالا از قبیل سایش، شکستگی و رنگ‌رفتگی شامل گارانتی نمی‌باشد.
  • هرگونه خدمات نرم‌افزاری که به دلیل استفاده نادرست کاربر و یا به درخواست کاربر انجام شود، شامل گارانتی نخواهد بود.
  • قاب و وسایل جانبی شامل شارژر، هندزفری، کارت حافظه، کابل، باتری و قلم شامل گارانتی نمی‌باشند.

شرایط تعویض

  • در صورتیکه دستگاه ظرف یک هفته پس از فروش دچار هر گونه اشکال سختافزاری شود، در مرکز خدمات پس از فروش شاهین تجارت تعویض خواهد شد. (تشخیص ایراد سخت‌افزاری بر عهده شاهین تجارت است و زمان خرید بر اساس تاریخ همتا مشخص می‌شود)
  • دستگاه معیوب در طی دوره گارانتی در صورت غیر قابل تعمیر بودن، تعویض خواهد شد. (تشخیص غیر قابل تعمیر بودن بر عهده کارشناس فنی شاهین تجارت می‌باشد)
  • درصورتیکه امکان تعویض دستگاه میسر نباشد، مدل دیگری با احتساب اختلاف قیمت روز و 2 درصد تخفیف، ارائه خواهد شد.
  • مشکلات نرم‌افزاری مشمول شرایط تعویض دستگاه نمی‌باشد.
  • در مورد گوشی آیفون، شرایط تعویض مطابق با شرایط شرکت اپل میباشد و شرکت شاهین تجارت تعهدی بالاتر از آن را متقبل نخواهد شد، بنابراین شرکت شاهین مسئولیتی در مقابل تغییر ویژگیهای گوشی و یا پارت‌نامبر گوشی تعویض شده توسط شرکت اپل ندارد.

شرایط پذیرش دستگاه

  1. آورنده این رسید، به عنوان صاحب کالا شناخته می‌شود.
  2. دستگاه تنها درصورتیکه در یک هفته اولپس از زمان خرید، دچار اشکال سختافزاری شود، تعویض خواهد شد. (معیار شروع گارانتی، زمان ثبت شده در همتا می‌باشد)
  3. شرکت هیچ تعهدی در قبال اطلاعات موجود در دستگاه ندارد و مشتری موظف است که همواره از اطلاعات خود نسخه پشتیبان (بکاپ) تهیه کرده باشد.
  4. قطعات جانبی مثل باتری، شارژر، هندزفری، کابل، کارت حافظه، قلم و … شامل گارانتی نمی‌باشند.
  5. حوادث غیر مترقبه و مشکلات ناشی از استفاده نادرست از دستگاه، شامل گارانتی نمی‌شود.
  6. هرگونه خمیدگی، آسیب فیزیکی، ضربه، رطوبت، ریختن مایعات و تعمیر توسط افراد غیرمجاز موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  7. اگر هنگام پذیرش، موارد ابطال گارانتی تشخیص داده نشود، کارشناسان فنی می‌توانند پس از بررسی دستگاه، طبق معیارهای ذکر شده گارانتی را باطل کنند.
  8. درصورتیکه دستگاه شرایط گارانتی را نداشته باشد (آبخوردگی، ضربه، تعمیر غیر مجاز و ..) شرکت هیچگونه مسئولیتی در مقابل بازگشت گوشی به وضعیت هنگام تحویل آن را ندارد.
  9. تغییر نسخه سیستم عامل، تغییر IMEI و یا روت کردن دستگاه موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  10. استهلاک تدریجی کالا از قبیل سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی‌باشد.
  11. خرابی کمتر از 3 پیکسل بر روی صفحه نمایش، شامل گارانتی نمی‌باشد.
  12. حمل و نقل دستگاه به مرکز خدمات پس از فروش تبریز، بر عهده مشتری است.
  13. کلیه کالاهایی که در دوران گارانتی، تعویض و یا تعمیر می‌شوند تا پایان مدت زمان اولیه تحت پوشش گارانتی خواهند بود.
  14. خدمات نرم‌افزاری که به درخواست مشتری انجام شود، در کلیه موارد شامل هزینه می‌شود.
  15. در صورت غیر قابل تعمیر بودن دستگاه در دوران گارانتی، دستگاه جایگزین از نوع دیگر با محاسبه اختلاف قیمت روز با 2 درصد تخفیف، تحویل مشتری خواهد شد.
  16. درصورتیکه مشتری با هزینه تعمیر دستگاه‌هایی که شرایط گارانتی ندارند، موافقت ننماید، 50 هزار تومان هزینه عیب‌یابی دریافت می‌شود.
  17. تعمیر دستگاه‌های فاقد گارانتی تا سقف 100 هزار تومان بدون هماهنگی انجام خواهد شد و برای هزینه‌های بالاتر پس از توافق مشتری انجام خواهد شد.
  18. اعتبار این رسید، ۲ ماه می‎‌باشد و پس از آن به ازای هر روز 1000 تومان جهت انبارداری دریافت می‌شود.
  19. تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه‌های فاقد گارانتی، دارای ۶ ماه ضمانت می‌باشد. (مشروط بر آنکه همان قطعه‌ای که تعمیر شده است، مجددا دچار اشکال شود)
  20. حداکثر زمان تعمیرات برای دستگاه‌های دارای گارانتی، 14 روز کاری است. در صورتیکه تعمیر دستگاه در مرکز خدمات پس از فروش بیش از 14 روز کاری زمان ببرد، شرکت شاهین تجارت به ازای هر 1 روز 4 روز به دوران گارانتی دستگاه اضافه خواهد کرد
  21. در مورد گوشی آیفون، شرایط تعویض مطابق با شرایط شرکت اپل می‌باشد و شرکت شاهین تعهدی بالاتر از آن را متقبل نخواهد شد، بنابراین شرکت شاهین تجارت مسئولیتی در مقابل تعمیر گوشی و یا تغییر ویژگی‌های گوشی یا تغییر پارت‌نامبر آن توسط شرکت اپل ندارد. (در مورد گوشی‌های ارسالی به خود شرکت اپل)
  22. هر گونه خمیدگی، ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی شامل خدمات گارانتی نمی‌شود، خریدار موظف است که در هنگام خرید از سلامت ظاهری دستگاه مطمئن شود، تحویل کالا از فروشنده به معنای دریافت آن به شکل کاملا سالم می‌باشد و پس از آن مسئولیت هر گونه ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی بر عهده خریدار است.
  23. چنانچه گارانتی دستگاه به پایان رسیده باشد و یا گارانتی آن ابطال شده باشد، مشروط بر آنکه دستگاه قبلا تحت گارانتی شرکت شاهین بوده باشد، در صورت نیاز به تعویض قطعه، ۱۰ درصد تخفیف به قطعات مذکور داده خواهد شد و در صورت خرید یک دستگاه جدید، ۲ درصد تخفیف در نظر گرفته خواهد شد.
  24. این شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال فراموشی و یا مشکلات ناشی از رمز ورود و یا الگوی گوشی‌ها، جی‌میل (Gmail) و یا اپل‌آی‌دی (Apple ID) ندارد.
  25. این شرکت مسئولیتی در قبال مشکلات مربوط به رجیستری گوشی و طرح همتا ندارد.

 

 

شرایط ابطال گارانتی

  • نگهداری و استفاده ناصحیح و هرگونه آسیبی که موجب تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی گردد.
    کلیه کالاهایی که در دوران گارانتی، تعویض و یا تعمیر می‌شوند تا پایان مدت زمان اولیه، تحت پوشش گارانتی خواهند بود.
  • هرگونه تماس با مایعات که منجر به نفوذ رطوبت به دستگاه از مسیری که حسگر رطوبت در آن تعبیه شده است.
  • اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط کارشناسان فنی و تعمیرکارانی غیر از شرکت داریا همراه
    توجه:برای مشاهده فهرست شعب و نمایندگی­ ها داریا همراه، به بخش مربوط در سایت مراجعه فرمایید.
  • تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی و یا در گوشی
  • مشکلات ناشی از خدمات رسان ه­ای شرکت ­های متفرقه و یا مشکلات ناشی از دانلود آن­ها و خرابی­ های ناشی از نصب هرگونه نرم افزار که توسط شرکت سامسونگ تایید نشده باشد.
  • روت کردن(ایجاد تغییرات در سیستم عامل دستگاه) سیستم عامل اندروید گوشی
  • انقضای تاریخ گارانتی به منزله ابطال گارانتی می ­باشد. شایان ذکر است، مدت ضمانت، از تاریخ خرید دستگاه و یا فعالسازی آن در شبکه همتا (هر کدام که دیرتر انجام شده باشد) به مدت 18 ماه می ­باشد.
  • لوازم جانبی شامل گارانتی نمی ­باشد.
  • پایان مدت گارانتی
  • مخدوش بودن شماره سریال مندرج بر روی کارت گارانتی و یا برچسب‌های گارانتی
  • بازکردن یا تعمیرات دستگاه توسط افراد غیر مجاز
  • هر گونه ایرادی که ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه توسط کاربر باشد شاملِ:
    • آسیب‌دیدگی بر اثر خمیدگی، ضربه، رطوبت، ریختن مایعات بر روی دستگاه و نوسانات برقی
    • نصب نرم‌افزارهای متفرقه، روت کردن و تغییر بدون مجوز نسخه سیستم عامل
    • انجام تنظیمات اشتباه و یا ویروسی شدن دستگاه
  • ممکن است برخی ایرادات که منجر به ابطال گارانتی می‌شود، در زمان پذیرش تشخیص داده نشود و بعدا توسط کارشناس فنی مشخص شود، لذا معیار قبول و یا رد گارانتی، نظر کارشناس فنی دفتر تهران است و نه کارشناس پذیرش.