نحوه فعالسازی دستگاه

1. ابتدا با سیم کارت خود کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کنید.

2. با ارسال عدد ۲، گزینه فعالسازی را انتخاب کنید.

3. شناسه (IMEI) دستگاه را وارد و ارسال کنید. (15 رقم بدون خط فاصله ، ممیز و …)

4. شماره سیم کارتی که قصد فعالسازی دستگاه با آن سیم کارت را دارید، وارد کنید.

5. کد فعالسازی را وارد کنید . (عدد 6 رقمی درج شده روی کارت یا لیبل گارانتی)

6. پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن شناسه (IMEI) و شماره سیم کارت وارد شده نمایش داده شده است.

درصورتیکه اطلاعات این پیغام مورد تأیید شما است ، عدد ۱ را وارد نمایید.

7. در انتها پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر فعال سازی موفق دستگاه با شناسه (IMEI) مربوطه، برای شماره سیم کارت ارائه شده است.

این پیغام به صورت پیامکی نیز ارسال خواهد شد.

انتقال مالکیت دستگاه

1. مالک محترم دستگاه ابتدا، با سیم کارت خود ، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نمایید و گزینه تماس را انتخاب کنید.

2. با ارسال عدد ۳ ، گزینه انتقال مالکیت را انتخاب کنید.

3. پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که شناسه‌ (IMEI)های تحت مالکیت سیم کارت شما را نمایش می‌دهد.

لازم است تا عدد مربوط به شناسه (IMEI) ای را ارسال کنید که قصد انتقال مالکیت آن را دارید.

4. شماره سیم کارتی که قصد دارید مالکیت دستگاه را به آن انتقال دهید .

(شماره سیم کارت فرد خریدار یا شماره سیم کارتی که شرکت داریا همراه در اختیار شما قرار داده است) را وارد نمایید.

5. شناسه (IMEI) دستگاهی که قصد انتقال مالکیت آن را دارید و شماره سیم کارت فرد خریدار را برای شما نمایش می‌دهد.

درصورتیکه این اطلاعات مورد تائید شماست، عدد ۱ را ارسال کنید.

6. پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر ارسال کد فعال سازی از طریق پیامک به شماره سیم کارت فرد خریدار است.

چگونه شناسه تلفن همراه (imei) را بدست بیاوریم

1 با شماره گیری کد دستوری #06#*

2 مراجعه به جعبه تلفن همراه ( درج شده روی جعبه )

3 از قسمت تنظیمات گوشی (Setting) وارد گزینه عمومی (General) شده و سپس در قسمت درباره تلفن (About Phone) گزینه وضعیت (Status) را انتخاب کنید. کد IMEI قابل رؤیت است.

استعلام اصالت دستگاه

1. ابتدا با سیم کارت خود کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کنید.

2. با ارسال عدد 1، گزینه استعلام اصالت را انتخاب کنید.

3. شناسه (IMEI) دستگاه را وارد و ارسال کنید . ( 15 رقم بدون خط فاصله ، ممیز و …)

4. نتیجه استعلام برای شما پیامک می شود

انواع پذیرش دستگاه

حضوری 

کاربرانی که برای پذیرش حضوری دستگاه اگر در شهرهایی زندگی میکنند که نمایندگی رسمی شاهین تجارت در دسترس است (مشاهده نمایندگی ها در صفحه اول سایت)می توانند مراجعه کنند

هنگام پذیرش دستگاه چه چیزهایی لازم است؟

  1. خود دستگاه
  2. جعبه دستگاه(لوازم جانبی مثل شارژر و هندزفری و… نیازی نیست)
  3. کارت گارانتی شاهین تجارت
  4. فاکتور معتبر خرید دستگاه
  5. شناسنامه یا کارت ملی

غیر حضوری

در این روش تنها کافیست خود دستگاه را به همراه وسایل زیر به آدرس درج شده روی کارت گارانتی ارسال کنید

  1. خود دستگاه
  2. جعبه (لوازم جانبی نیازی نیست)
  3. کارت گارانتی شاهین تجارت
  4. فاکتور معتبر خرید دستگاه

پس از دریافت دستگاه کارشناسان ما با شما تماس حاصل میفرمایند تا از ایراد دستگاه آگاه شده و سوالاتی که دارید به آن پاسخ داده شود